Black Ghosts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Black Ghosts

A magic world with magic people
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 RPG regels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jia Li
Heerseres
Jia Li


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 29-10-09

RPG regels Empty
BerichtOnderwerp: RPG regels   RPG regels Icon_minitimedo okt 29, 2009 1:44 pm

De regels in het RPG zijn erg belangrijk. Als je ze overtreed krijg je een waarschuwing. De derde keer dat je ze overtreed word je voor twee weken verbannen.

Het verhaal word geschreven in de vertellende vorm.
Dat wil zeggen: Simone waadde door de rivier.
Dus niet: Ik waadde door de rivier.

Er wordt in de verleden tijd geschreven.
Dat wil zeggen: Simone liep door het bos.
Dus niet: Simone loopt door het bos.

Je schrijft in de verhalen vorm. De vorm zoals je een verhaal schrijft.
Dat wil zeggen: Simone rende hijgend door de straten.
Dus niet: *rend* *hijgt*.

Er mag niet gepowerplayd worden. Dat betekent dat je niet mag doen alsof je onoverwinnelijk bent.
Dat wil zeggen: Simone slaat hard in Yinto's gezicht. Yinto probeert zich af te weren maar hij was te laat. Zijn neus doet pijn en begind te bloeden.
Dus niet: Simone slaat hard in Yinto's gezicht. Yinto weert zich af en hij heeft geen schram. Simone is zo slap.

Je mag alleen over je eigen personage schrijven en niet over die van een ander.
Dat wil zeggen: Simone duwt Yinto. Ze doet een stap naar achteren en wacht op zijn reactie.
Dus niet: Simone geeft Yinto een duw. Yinto draait zich boos om en duwt Simone terug, tegen een muur.
Nu wordt er geschreven wat Yinto doet, en dat mag alleen Yinto zelf schrijven.

Vergeet geen leestekens en hoofdletters, als je deze niet neerzet word het erg moeilijk om een verhaal te begrijpen.
Dat wil zeggen: Simone kijkt Yinto aan en zegt: 'Sorry voor wat ik deed net, kun je me vergeven?' Ze kijkt verontschuldigend naar haar voeten.
Dus niet: simone kijkt yinto aan en zegt sorry voor wat ik deed net kun je me vergeven ze kijkt verontschuldigend naar haar voeten

Geen BreEzAh.

Als je een nieuw topic opent begin je met een beschrijving over de locatie. Daaronder schrijf je het aantal regels die je minstens per post moet schrijven, hoeveel personen er mee mogen doen en welk level je minstens moet zijn.
Dat wil zeggen:

Bij een openbaar topic:

Het grote meer bij Tifita
Vlakbij Tifita ligt een groot meer. Het is omringd door riet en hoog gras dat ongeveer tot aan je knieën komt. Het is een bijzonder meer. Het water heeft een rode gloed en er word gezegd dat als je het drinkt het water helende krachten heeft.

Personen = maximaal 5
Level = Vrij
Regels = Minstens 2

Dit is maar een voorbeeld; de beschrijving kan nog veel uitgebreider.

Bij een persoonlijk topic:

De opdracht van Susiko

Susiko heeft drie personen een opdracht gegeven. Ze moeten de gouden ring halen die verborgen ligt in het zwarte woud. Het zwarte woud ligt vol gevaren en het is een echte uitdaging. Als de ring niet binnen drie weken word teruggebracht zal er een ernstige straf volgen...

Personen = 3
-Simone
- Yinto
- ...
Level = level 2
Regels = minstens 3

Als je de regels goed gelezen hebt en denkt ze goed te weten, plak dit dan bij je aanmeldingsformulier:

An dtuigeann tú?

Ik hoop dat jullie het allemaal snappen.
Vragen kun je stellen bij Black Ghosts - Overig - Vragen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://blackghosts.actieforum.com
 
RPG regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Black Ghosts :: Informatie :: Regels-
Ga naar: